جیمی نت جیمی نت اینستاگرام علی کریمی و عکس مهناز افشار !!!
پرتال تفریحی ابجی دانلود
عکس های بی حجابی بازیگران زن،عکس های لختی بازیگران زن ایرانی، عکس های لورفته بازیگران زن
اینستاگرام علی کریمی و عکس مهناز افشار !!!

علی کریمی در اینستاگرام تولد مهناز افشار را به این بازیگر سینما و تلویزیون تبریک گفت. کریمی در اینیستاگرام نوشته است: «تولدتون مبارک؛خانم افشار.با بهترین آرزوها.»

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin
ارسال توسط admin

 

سردار آزمون كه از اردوی تیم ملی جا مانده است، با تیپ كاملا جدید به عروسی دوستش رفته كه تصاویر آن را مشاهده می كنید.

تیپ سردار آزمون در عروسی +عکس

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

 

"دیوید بکام" ستاره سابق تیم های فوتبال منچستر یونایتد، رئال مادرید، آث میلان، لس آنجلس گالکسی و پاری سن ژرمن به همراه یک گروه کوچک سفری دو هفته ای را به جنگل های آمازون در برزیل برای تولید یک فیلم مستند داشت.

ستاره سابق تیم ملی انگلیس به همراه دوستانش "وایت" و "گارنر" از ریودوژانیرو برزیل عازم مانائوس در قلب جنگل های آمازون شده بودند.

یک فیلم مستند تحت عنوان دیدوید بکام در سرزمین ناشناخته تهیه شده است تا در آستانه جام جهانی 2014 فوتبال پخش شود.

پایان ماجراجویی دیوید بکام در جنگل های آمازون +تصاویر

بقیه در ادامه ...



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

 

هادی عقیلی که به همراه شجاع خلیل زاده برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور سفر کرده در مسیر بازگشت از شمال در جاده فیروزکوه تصادف نسبتاً شدیدی داشته است که البته به گفته خودش آسیبی به سرنشینان خودرو وارد نشده است.

عقیلی كه گویا خانواده اش هم با او بوده اند، با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشته است: «خدارو سپاس بخیر گذشت. خدارو سپاس هممون سالمیم.»

تصادف هادی عقیلی در جاده شمال +عکس



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

مجله برونتو عکس را از مسی منتشر کرد که به احتمال زیاد زمینه ساز جدایی او از همسرش باشد.

این مجله آرژانتینی تصویری نامناسب از مسی را در کنار یک زن در صفحه اول خود چاپ کرد و نوشت: ازدواج مسی با همسرش "آنتونلا" به خطر افتاد.

این مجله در ادامه نوشت: مسی چندی پیش در مراسمی که "رونالدو"، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل ترتیب داده بود، شرکت کرد. در این مراسم زنان با ظاهری نامناسب حضور داشتند که همین موضوع برای ستاره آرژانتینی بارسلونا دردسرساز شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin
ارسال توسط admin
ارسال توسط admin
ارسال توسط admin

در یکی از صفحات اجتماعی که علیه علی دایی سرمربی پرسپولیس در فضای مجازی ایجاد شده انواع و اقسام توهین ها به سرمربی پرسپولیس را می توانید ببینید.

گردانندگان این سایت خواهان کنار رفتن علی دایی از این تیم هستند. البته در این صفحه اجتماعی گردانندگان این سایت به اضافه چند کاربر اینترنتی، علی دایی را تهدید کرده اند در صورتی که بخواهد دخترش نورا را به تمرینات پرسپولیس بیاورد به او آسیب می رسانند.

این صفحه توهین آمیز منتسب به هواداران علی کریمی است که البته به طور قطع علی کریمی از وجود چنین صفحه ای بی خبر است و هرگز با گردانندگان آن آشنا نیست.

این هم عکس نورا دختر سرمربی پرسپولیس:

دختر علی دایی تهدید شد +عکس



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin
آخرین مطالب