جیمی نت جیمی نت بازداشت هانيه توسلي و مهتاب کرامتي در پارتي شبانه!!!+عکس
پرتال تفریحی ابجی دانلود
عکس های بی حجابی بازیگران زن،عکس های لختی بازیگران زن ایرانی، عکس های لورفته بازیگران زن

بازداشت هانيه توسلي و مهتاب کرامتي در پارتي شبانه!!!+عکس

 


دو تن از بازيگران مشهور سينما و تلويزيون در يک پارتي شبانه دستگير شدند.

به گزارش ايسنا، شامگاه پنجشنبه در يکي از خانه‌هاي شمال تهران پارتي برگزار شد که سر و صداي زياد آن موجب شد تا همسايگان با پليس تماس بگيرند.

ماموران پليس پايتخت پس از حضور در محل نسبت به دستگيري افراد حاضر در اين پارتي اقدام کردند که در ميان دستگيرشدگان 2 تن از بازيگران مشهور سينما و تلويزيون به نام‌هاي “ه – ت” و “م – ک” نيز با وضعي نامناسب به چشم مي‌خوردند.

دستگيرشدگان شب گذشته را در بازداشت به سر بردند و طبق روال قانوني تحويل مراجع قضايي مي‌شوند.

از اين افراد 18 بطري مشروبات الکلي کشف و ضبط شده است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin
ارسال توسط admin
ارسال توسط admin

قطع دو انگشت مسي توسط گروهي از اوباش ؟! + عکس

 

به گزارش «پرشين خودرو»، دو انگشت دست مجسمه کاپيتان تيم ملي آرژانتين در بوينوس آيرس توسط گروهي از اوباش ها قطع شده است.  اين مجسمه در کنار مجسمه هاي مارادونا و باتيستوتا براي اداي احترام به تيم ملي آرژانتين در جام جهاني ساخته شده بود.

 تيم ملي آرژانتين با غلبه بر بلژيک توانست که حريف هلند در نيمه نهايي جام جهاني شود.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

10 ترفند برای بیدار شدن در صبح زود

 

گاهي اوقات براي به موقع رسيدن سر کار و يا هر جاي ديگري، زنگ ساعت خود را کوک مي کنيد تا از خواب بيدار شويد. اما قبل از آنکه از خواب سير شويد، ساعتتان زنگ مي زند و شما زنگ آن را خاموش مي کنيد و مي خوابيد و در نهايت ديرتر از خواب بيدار مي شويد و دير به سر کارتان مي رسيد. در حقيقت، يک عامل مهم براي راحت بيدار شدن از خواب در صبح زود، ريتم شبانه روزي و يا ساعت داخلي بدن است. اگر براي شما سخت است که صبح زود بيدار شويد، اين مطلب را بخوانيد!

1.علت بيدار شدن در صبح زود را بدانيد

براي انجام هر کاري از جمله سر يک ساعت مشخصي بيدار شدن از خواب، بايد دليل مشخصي وجود داشته باشد؛ مثلا آيا مي خواهيد با خانواده خود صبحانه بخوريد؟ يا مي خواهيد کمي ورزش کنيد؟ يا اينکه مي خواهيد خود را براي يک روز خوب آماده کنيد و يا از استرس ناشي از دير رسيدن به محل کار خسته شده ايد. بعد از اينکه دليل بيدار شدنتان در صبح زود معلوم شد، راجع به آن با خانواده خود صحبت کنيد، زيرا آنها نيز همانند ساعت زنگ دار مي توانند به شما در بيدار شدن کمک کنند.

2.راجع به کارهاي صبح روز بعد فکر کنيد

وقتي فهميديد بعد از بيدار شدن از خواب، چه کار بايد انجام دهيد، مي توانيد کاري کنيد که بيشتر بخوابيد. با کاهش فعاليت هاي صبح روز بعد، مي توانيد ساعت زنگدار خود را چند دقيقه ديرتر کوک کنيد. اگر تصميم داريد با اعضاي خانواده خود صبحانه بخوريد، شب قبل وسايل سر کار يا مدرسه خود را مرتب کنيد. 

3.ساعت داخلي بدن خود را بشناسيد

اگر شب ها دير بخوابيد و صبح با ساعت زنگ دار بيدار شويد، ممکن است ندانيد بدنتان به چند ساعت خواب نياز دارد. به طور کلي بدن، با روش هاي خاصي ساعات خواب خود را تنظيم مي کند، مثل پايين آمدن ناگهاني درجه حرارت بدن، کاهش ضربان قلب و ترشح هورمون ملاتونين در خون 1 تا 2 ساعت قبل از خواب. بيشترين اين تغييرات در ساعت 3 تا 4 صبح رخ مي دهد. سپس بدن خود را براي بيدار شدن آماده مي کند. پس يکي از بهترين کارها براي بيدار شدن در صبح زود اين است که شب ها 7 تا 8 ساعت بخوابيد؛ مثلا اگر مي خواهيد ساعت 6 صبح بيدار شويد و ساعت را براي اين ساعت کوک کرده ايد، بايد ساعت 10 شب بخوابيد. اين کار را چند هفته انجام دهيد، بعد مي بينيد که بدون ساعت زنگ دار هم مي توانيد از خواب بيدار شويد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

10 فایده شگفت اور رابطه جنسی برای سلامتی

 

بسياري از مردم بر اين باورند که سکس، در يک رابطه زناشويي مهم است. اما آن مي تواند براي سلامتي شما نيز مهم باشد. در زير ده فايده رابطه جنسي سالم که به صورت علمي تاييد شده است را ذکر مي کنيم.

 

1. کاهش استرس

رابطه جنسي در کاهش فشار خون و نيز به طور کلي کاهش استرس نقش دارد. مطالعات نشان مي‌دهد که کساني که سکس مکرر دارند، فشار خون دياستوليک آنها کاهش مي‌يابد. حتي در آغوش گرفتن شريک زندگي مي‌تواند باعث کاهش فشار خون در زنان شود.

2. تقويت سيستم ايمني

سلامت جنسي معادل سلامت جسماني است. درگير شدن در رابطه جنسي براي حداقل يک بار در هفته مي‌تواند باعث آزاد شدن مقادير بسياري از ايمنوگلوبولين مي‌شود، که مي‌تواند از شما در برابر سرماخوردگي و انواع مختلف عفونتها محافظت کند.

3. سوزاندن کالري

نيم ساعت سکس مي‌توانيد 85درصد کالري و حتي بيشتر بسوزاند. شايد اين عدد به نظر کم بيايد ولي با توجه به اينکه اين مقدار کالري در سراسر بدن مصرف مي‌شود، بسيار موثرتر از انجام حرکات ورزشي مي‌باشد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

ایست!مجرد نمانید ... خطرناک است

 

اينکه جوانان امروز دير ازدواج مي کنند مسئله اي است که ذهن خيلي ها را به خود مشغول کرده است، اما واقعا چقدر درباره تدوين راه کارهايي که مي توان براي اين آسيب فردي و اجتماعي ارائه داد، انديشيده و عمل کرده ايم، براي آگاهي از اينکه تاخير در امر ازدواج چه آسيب هايي مي تواند داشته باشد و جستن راه حل هاي رفع اين آسيب ها ، با دکتر محسن ايماني نائيني، روانشناس و عضو هيئت علمي دانشگاه تربيت مدرس گفت و گو کرده ايم.

 

 

 

 

مصاحبه در ادامه ...



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin
ارسال توسط admin
ارسال توسط admin

عمر دست خداست ، زن وسیله است !

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم

در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم . . .

روزت مبارک

* * * * * *

افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت

بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . . .

روز زن مبارک

* * * * * *

جهت فرار از هدیه ی روز زن در این هفته احتمال وقوع دعوا از طرف مردان زیاد است…

با خونسردی و مهربانی این حیله را نقش بر آب کنید !

* * * * * *

کمترین آرزویم این است:

هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!

روزت مبارک



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin
آخرین مطالب