جیمی نت جیمی نت ازدواج ۲ مجری معروف و همجنس باز شبکه من و تو +عکس
پرتال تفریحی ابجی دانلود
عکس های بی حجابی بازیگران زن،عکس های لختی بازیگران زن ایرانی، عکس های لورفته بازیگران زن

ازدواج ۲ مجری معروف و همجنس باز شبکه من و تو +عکس

ازدواج ۲ مجری معروف و همجنس باز شبکه من و تو +عکس

سایت صهیونیستی بالاترین خبری را در خصوص ازدواج امید خلیلی و تیام بصیر از عوامل شبکه من وتو منتشر کرد.
چندی پیش اخباری در خصوص گرایش عوامل و مسئولان شبکه من وتو به خصوص رها اعتمادی،امید خلیل و تیام بصیر به همجنس گرایی در وبلاگ شخصی یکی از عوامل شبکه من وتو به نام رها اعتمادی منتشر گردید. که همین امر موجی از اعتراضات بینندگان شبکه را به همراه داشت.

پس از این اتفاق، رها اعتمادی جلوی دوربین آمده و اعلام کرد عقاید شخصی هر کسی به خودش ارتباط دارد و این موضوعی نیست که بخواهد اینقدر هیاهو به پا کند.
پس از صحبت های رها اعتمادی شائبه همجنس گرایی عوامل شبکه من وتو به واقعیت تبدیل شد و همین امر موجب ریزش قابل توجه مخاطبان شبکه گردید.

این ماجرا تا حدودی کمرنگ شده بود تا اینکه چند روز پیش پیامی در صفحه فیس بوک شخصی امید خلیلی با این مضمون منتشر گردید:” درود بر شما دوستان عزیزم به راستی نمیدونم چگونه خوشحالیم رو بازگو کنم، بایدبه شما دوستان یه خبری رو بدم من و تیام تونستیم تولندن به صورت قانونی با هم ازدواج کنیم .

من هم نام خودم رو از امید به تینا تغییر دادم البته این پیشنهاد تیام بود، خیلی جای شما خالی بود یه پارتی کوتاه هم گرفتیم واقعا خیلی خوشحالم که من و تیام نخستین کسانی هستیم که میان همکارامون تو شبکه رابطه مون رو قانونی و رسمی کردیم.بدرود”

ازدواج امید و تیام همجنس بازان شبکه من و تو (عکس)

پیام مندرج شده در فیس بوک شخصی امید خلیلی تعجب مخاطبان را برانگیخت و این موضوع برای خیلی ها که از پشت پرده عوامل شبکه من وتو چیزی نمیدانستند قابل باور نبود تا اینکه رها اعتمادی مجری برنامه آکادمی موسیقی گوگوش در فیس بوک خود این ازدواج را به امید و یا همان تینا و تیام تبریک گفت.

تبرک رها اعتمادی به این زوج همجنسگرا هر گونه ابهام را از این ماجرا برداشت و شائبه این ازدواج را به واقعیت تبدیل کرد.

شایان ذکر است امید خلیلی تجریشی در وبلاگ شخصی خود نیز این پیام را قرارداده است .

مخاطبان شبکه من وتو باید در نظر داشته باشند که وقت خود را برای چه شبکه ای و با چه هدفی می گذارند و آیا با شنیدن این اخبار باز هم حاضر به تماشای شبکه ای مبتذل و انگلیسی هستند؟



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

زن کلوب برای امروز سه عکس زیبا از تازه ترین مدل های لباس مجلسی زنانه رو برای شما انتخاب کرده .

 

امیدواریم لذت ببرید …

http://s5.picofile.com/file/8122529468/majlesi_zanclub_ir_iu56.jpg

ژورنال لباس مجلسی زنانه

گالری مدل لباس مجلسی ۲۰۱۴

http://s5.picofile.com/file/8122529484/majlesi3_zanclub_ir_iu56.jpg

مدل لباس مجلسی دخترانه بهار ۲۰۱۴

شیک ترین و زیبا ترین مدل های لباس مجلسی دخترانه

http://s5.picofile.com/file/8122529500/majlesi2_zanclub_ir_iu56.jpg

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin
ارسال توسط admin

زیباترین چشم دنیا را این دختر دارد ببینید

 
چیزی که بیش از همه توجه بینندگان را به خود جلب میکند و چشمان آهویی زیبای این کودک است.
به گزارش امروز نیوز این دختر بچه زیبا در یکی از مناطق فقیر نشین آسیا  زندگی میکند.چیزی که بیش از همه توجه بینندگان را به خود جلب میکند و چشمان آهویی زیبای این کودک است.

زیباترین چشم دنیا را ببینید

زیباترین چشم دنیا


ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

افشاگری پریسا،مجری سابق شبکه من و تو

افشاگری پریسا،مجری سابق شبکه من و تو

 

بیش از چند روز از افشاگری‌های پریسا – س نگذشته بود که در کمال تعجب به یکباره اکانت فیسبوک شخصی وی هک و حذف گردید.

حذف فیسبوک پریسا سوال‌های فراوانی را در پی داشت تا اینکه وی در توییتر خود از تهدیدهای مسئولین شبکه من و تو خبر داد.

وی در پستی جنجالی سوءاستفاده‌های اخلاقی و روابط جنون‌آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل‌های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد. «پریسا – س» پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس‌هایی از روشنا (یکی از شرکت‌کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از دست‌درازی یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی نافرجام وی پرده برداشت.

manotoparisa2 افشاگری پریسا،مجری سابق شبکه من و تو

بالاترین می‌افزاید: پریسا – س که اقدام مسئولین شبکه من و تو را در هک کردن فیسبوکش غیرحرفه‌ای و مغایر با آزادی بیان توصیف کرد، نوشت: «متاسفانه کسانی که ادعای آزادی بیان دارند وقتی نظر شخصی‌ات را در مورد چیزی که دوست نداری میگی خیلی زود عصبانی میشن و کاملا بچگانه برخورد می‌کنن. باید به شبکه بگم که با بستن آی‌دی ‌فیسم نمی‌تونید واقعیت رو از بین ببرید. من هنوز با کارهاتون مخالفم. شما زن رو بازیچه خودتون می‌دونید.»
این افشاگری درباره روابط غیراخلاقی و رسوایی مربوط به بستری شدن شرکت‌کننده آکادمی گوگوش در کنار رسوایی دیگر رها اعتمادی، مجری اصلی آکادمی مذکور در آزار و اذیت یک کودک ۱۱ ساله باعث شده تا به نوشته بالاترین مدیران شبکه فعلا برای ادامه فعالیت دچار سردرگمی شوند.

 

manotoaa2 افشاگری پریسا،مجری سابق شبکه من و تو

یادآور می‌شود پریسا- س در صفحه فیس‌بوک خود به شکل سربسته نوشته است: خیلی وقته که با خودم کلنجار میرم حرفهای دلموم بزنم یا نه. هیچ‌وقت دوست نداشتم در مورد علت نبودنم حرفی بزنم اما این مسیج‌ها و درخواست‌های شما دوستان بود که منو وادار کرد تا پا رو دلم بذارم و حرف دلم و بزنم. خیلی سخته بخوام در مورد کسانی صحبت کنم که باهاشون زندگی کردم البته باید بگم بودن افرادی که به سرنوشت من دچار شدن. وقتی با همسرم رفتیم لندن با من و تو آشنا شدیم که ای کاش هیچ‌وقت این اتفاق نمی‌افتاد اما اون زمان به خاطر شرایط اقتصادی خانواده‌ام چاره‌ای جز این نداشتم. حتی تصورشم سخته که بخوای تو شرایطی کار کنی که با روحیه ات جور در نیاد ولی میشد یه جورایی باهاش کنار اومد. تنها چیزی که نمی‌شد باهاش کنار اومد و برام خیلی سخت و عذاب‌آور بود این بود که بخوام با کسی غیر از همسر خودم رابطه داشته باشم و یا قبول کنم که همسرم با کسی غیر از من باشه. چیزی که برای خیلی از اعضای شبکه عادی بود. اونقدر عادی که حتی همسراشونو به همدیگه پیشنهاد می‌دادند و به این بهونه مهمونی می‌گرفتند. واقعا شرمم میاد از چیزهایی که تو این



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

09127777777، گرانترین موبایل فروخته شده ..

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران از دسته بندی شماره های رند و مرتب تلفن ثابت خبر داد و گفت: شماره های رند طلایی به تعداد محدود وجود دارد و برای مثال در تهران تنها 20 خط با شماره منحصر به فرد است که برای فروش این شماره ها از روش مزایده و یا حراج استفاده می شود.

محمد روح اللهی در گفتگو با مهر با اشاره به تصمیم شرکت مخابرات برای فروش شماره های رند تلفن ثابت گفت: شماره های رند و مرتب تلفن ثابت به چند دسته تقسیم شده اند که براساس این دسته بندی و درجه رند بودن به فروش می رسند.

وی با بیان اینکه شماره های رند و مرتب در چهار گروه سفارشی، نقره ای، طلایی و الماس طبقه بندی شده اند ادامه داد: قیمت شماره های رند گروه سفارشی و نقره ای مشخص و ثابت شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی نسبت به خرید این شماره ها اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد که قیمت های درنظر گرفته شده برای شماره های سفارشی و نقره ای تفاوت بسیاری با قیمت هر خط فعلی تلفن ثابت نخواهد داشت.

حراج 20 شماره طلایی تلفن ثابت در سال آینده

روح اللهی با بیان اینکه در فروش شماره های رند هنوز به سمت مزایده و حراج نرفته ایم به مهر گفت: در حال حاضر قیمت فروش شماره های رند سفارشی و نقره ای مشخص شده اما برای فروش شماره های طلایی و الماس از طریق مزایده و یا حراج باید اقدام شود که برای سال آینده آن را در برنامه داریم.

وی اضافه کرد: شماره های رند طلایی به تعداد محدود وجود دارد و برای مثال در تهران تنها 20 خط با شماره منحصر به فرد است که در لیست شماره های طلایی قرار می گیرد. برای فروش این شماره ها به طور قطع از روش مزایده و یا حراج استفاده خواهد شد.

رندهای تلفن ثابت در کنار رندهای موبایل

به گزارش مهر، موضوع فروش شماره های رند مخابراتی به بیش از قیمت خطوط معمولی پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران مطرح شد. تا قبل از خصوصی سازی، مخابرات تنها شماره های رند موبایل خود را برای فروش به مزایده گذاشته بود.

این شماره ها تا سال 81 در کنار شماره های عادی و از طریق قرعه کشی فروش سیم کارت های دائمی مخابرات به فروش می رفت اما از این سال به بعد شرکت مخابرات ایران تصمیم به نگهداری این شماره ها و فروش آن به صورت مزایده گرفت.
از سال 85 تا پایان سال 87 مخابرات حدود 15 دوره مزایده برای فروش شماره های رند و مرتب موبایل برگزار کرد که در اولین دوره آن در مهرماه سال 85 بر اساس اعداد و ارقام ارائه شده با فروش 500 سیم کارت، بیش از 650 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

شماره 09127777777 گران ترین شماره رند همراه اول بوده که به قیمت 57 میلیون و 777 هزار تومان در مزایده به فروش رفته است. همچنین در دوره های مختلف از برگزاری این مزایده، شماره 9122222222 به قیمت حدود 44 میلیون تومان و شماره 09123333333 به قیمت حدود 43 میلیون تومان فروخته شده است. شماره 09122345678 نیز با قیمت حدود 12 میلیون تومان به فروش رفته است.

چندی است فروش شماره های رند موبایل همراه اول متوقف شده و مسئولان مخابرات اعلام کرده اند قصد دارند به جای مزایده شماره های رند را به حراج بگذارند.



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

شماره تماس ارتباط مستقیم با محمدرضا گلزار

همراه اول با ارسال پیامک جدید تبلیغاتی خود نحوه ارتباط و تماس مستقیم با محمدرضا گلزار را اعلام کرد.

 در پی این اتفاق محمدرضا گلزار هم با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش این مطلب را عنوان کرده و نوشته است :

گفتگو و ارتباط مستقيم با محمدرضا گلزار با ارسال كلمه گلزار يا RG به 2050(dar hamrahe avval)

شماره تماس ارتباط مستقیم با محمدرضا گلزار



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

فاطمه (شهلا) توکلی همسر جهان پهلوان تختی بعد از تحمل دوره سخت بیماری روز گذشته در بیمارستان ایران‌مهر تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

شهلا توکلی در 30 بهمن سال 1345 با جهان‌پهلوان تختی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج نیز پسری به‌نام بابک بود که در 11 شهریور 1346 به دنیا آمد.

عکس زیر نمایی است از حضور شهلا توکلی در مراسم تشیع جنازه زنده یاد غلامرضا تختی در سال 1346.

 همسر جهان‌ پهلوان‌ تختی



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

 

حدود یک ماه پیش مردی که با پوشیدن لباس‌های شیک و زدن عینک آفتابی و همراه داشتن کیف سامسونت، خود را پزشک داروساز و استاد دانشگاه معرفی می‌کرد، دستگیر شد

 

سرهنگ محمدیان، رییس پلیس آگاهی شهر تهران در این باره گفت: حدود یک ماه پیش مردی که با پوشیدن لباس‌های شیک و زدن عینک آفتابی و همراه داشتن کیف سامسونت، خود را پزشک داروساز و استاد دانشگاه معرفی می‌کرد، دستگیر شد که تحقیقات ماموران در این زمینه ادامه داشت .
http://arapic.persiangig.com/zanclub/2/pirmard-zanclub.ir-e21.jpg
سرهنگ با بیان اینکه متهم با طرح حیله‌های مختلف، مالباختگان را فریب می‌داد ، افزود: این پیرمرد کپسول‌های مختلفی را تهیه کرده و درون آن را از موادبیهوشی و داروهای خواب‌آور پر می‌کرد و هر کدام از این کپسول‌ها که دارای رنگ‌های مختلف بود را به افراد تجویز می‌کرد.
در حال حاضر تعداد شاکیان متهم به ۳۱ فقره رسیده است
در میان مالباختگان، افراد مختلفی دیده می‌شود که به عنوان مثال وی در چند مورد به خانه افراد مراجعه کرده و پس از بیهوش کردن آنان از طریق داروهای تجویزی، اقدام به سرقت طلاجات و اشیای گران قیمت آنان کرده است.
رییس پلیس آگاهی تهران‌بزرگ همچنین افزود: این متهم تعدادی از مالباختگان را نیز در ناصرخسرو شناسایی کرده و حوالی غروب در محدوده پارک ساعی با آنان قرار ملاقات گذاشته که در این محل پس از خوراندن داروی بیهوشی، به آنان نیز تجاوز کرده است.
وی افزود: همچنین باید به این موضوع توجه شود که برای تهیه دارو، بهترین راه، مراجعه به بیمارستان و مراکز معتبر است.این متهم گفت: با خوراندن داروی بیهوشی به مالباختگان، آنان را بیهوش کرده و اقدام به سرقت از آنان می‌کردم که در مواردی نیز به برخی از آنان تجاوز کردم.



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin
ارسال توسط admin
آخرین مطالب